Beschrijving van het project voor zware onbemande helikopters en vluchtbesturingssystemen

1 introductie van een projecteenheid
 eerste nationale onderzoek en de fabricage van het laadvermogen 50-500 kg zware onbemande helikopter flight control systeem en R & D, met de hele leveringsmogelijkheden, de core-technologie is volledig onafhankelijk intellectuele eigendomsrechten van particuliere ondernemingen.
 Shenyang dagen van Wings Aviation Technology Co, Ltd is opgericht in 2013, is een vliegtuig apparatuur, vliegtuigen en systemen voor onbemande helikopter met grote R & D, productie en verkoop van geïntegreerde high-tech luchtvaartindustrie bedrijven.
 Op dit moment zijn de belangrijkste luchtvaartproducten: ontwikkeling en ontwikkeling van onbemande helikopters met grote lading en vluchtregelsystemen, grondnavigatiesystemen.
 De vroege ontwikkeling en productie van de TZY980-10 oliemotorloze onbemande helikopter heeft de inspectie van de onbemande helikopter van het nationale stroomnet in april 2014 doorstaan ​​in Jinan, Shandong. TZY980-10 elektrische deelnemen aan de nationale grote hoogte onbemande helikopter testrooster, vele binnenlandse fabrikanten van UAV’s, de enige manier om meer dan 5.000 meter boven de zeespiegel in Qinghai Tanggula vlucht te bereiken, aan boord van het gewicht maximum, de langste vlucht van een machine typen.
 grootste TZY980-200 grote olie- rijdende vrachtwagen geen aileron onbemande helikopter is het stadium van massaproductie gecentraliseerd proef stereotypen getreden is momenteel de enige machine aan de lay-out ontwerp, rotorsysteem, servosysteem bereiken, vliegtuigmotoren volledig zelf ontwikkelde private Aviation bedrijf, eenmaal ontwikkeld de onbemande helikopter hoofdrotor structuursysteem voor de meest gezaghebbende Nanjing University of Aeronautics and Astronautics, de index parameters volledig voldoen aan de ontwerpeisen van de gebruiker.
 Het kernalgoritme van het besturingssysteem voor vluchtcontrole en het navigatiesysteem op de grond is onafhankelijke ontwikkeling en onafhankelijke eigendomsrechten. In 2015 bereikten de technische indexparameters van het besturingssysteem van de onderneming in de controlevliegtest van een supersonisch luchtvaart-doelvliegtuig voor een militaire industriële onderneming het binnenlandse topniveau.
 Het bedrijf is de vroegst opgestelde en vrijgegeven UAV-ondernemingsnorm in China en de eerste particuliere onderneming die de inspectie en beoordeling van UAV-producten heeft doorstaan.
 TZY980 prototype onbemande helikopter, gehouden op 18 april 2014 in Beijing, China Wetenschap en Technologie Hall nationale wetenschappelijke en technologische prestaties beoordelingsgesprek, beoordeeld door deskundigen geïdentificeerd als een toonaangevende onbemande helikopter modellen. De bovengenoemde producten die door het bedrijf zijn ontwikkeld, hebben volledig onafhankelijke intellectuele eigendomsrechten.

2 Inhoud projectconstructie:
R & D en productie van onbemande helikopters met grote capaciteit en motoren en composietmaterialen uit de ruimtevaartindustrie.
Vluchtregelsysteem R & D-centrum.
3 technische voordelen van de projectproducten:
Van de rotor, motor, servosysteem, transmissiesysteem, vluchtbesturing en grondnavigatiesysteem van het vliegtuig, het heeft volledige onafhankelijke intellectuele eigendomsrechten en heeft een geïntegreerde machine-afleveringscapaciteit.
4 industriële voordelen van projectproducten:
De ontwikkeling en productie van onbemande helikopters met grote lading kent hoge technische drempels en omvat multidisciplinaire en multisectoren. Er zijn maar weinig binnenlandse ondernemingen die aanverwante producten produceren. Het project-level belasting 200 kg onbemande helikopter momenteel in het land is nog niet verschenen aanverwante producten, maximale belasting van slechts 80 kg onbemande helikopter-industrie is een top-level positie. De technische indicatoren van vluchtregelsystemen en navigatie-systemen op de grond zijn toonaangevend in China.
5 marktvoordelen van projectproducten:
Dit product heeft een laadvermogen, uithoudingsvermogen hover voor een lange tijd, sterke wind weerstand, lage landingsplaats eisen, volledig autonoom flight control-technologie, kan het worden gebruikt om een ​​van de militaire politie, onderzoekt oorlogstijd vervoer spelen; zeegrens patrouilles, anti-terrorisme noodhulp Redding, relay-communicatiediensten, bosinspectie Brandblussing, bosbouwproducten voor landbouwgewassen en andere toepassingen hebben grote voordelen.
6 planningsvorm van projectproducten:
We zullen een complete machine-uitreikingsbasis bouwen waarin de ontwikkeling van de grootste onbemande helikopters in China en de integratie van onderdelenproductie, assemblage en vluchtcontrole worden geïntegreerd.
7 Basisvereisten voor projectconstructie:De fabriek heeft een oppervlakte van 8000 vierkante meter en is onderverdeeld in UAV R & D-gebied, motorproductiegebied, productiegebied van luchtvaartcomposietmateriaal, vliegtuigassemblage en debugginggebied, mechanisch verwerkingsgebied, kantoorruimte en productvertoningsgebied; vluchtcontrole R & D-centrum; vluchttestgebied en training. Het gebied kan worden afgebakend volgens de werkelijke situatie.
8 projectomzetprognose:
Met een jaarlijkse productie van 200 drones is de outputwaarde ongeveer 600 miljoen yuan, en de winst is ongeveer 300 miljoen yuan, het drijft ook de ontwikkeling en sociale voordelen van de regionale luchtvaartindustrie aan.

Bijlage 1: Belangrijkste technische parameters van de huidige maximale belasting van 200 kg onbemande helikopters met olie in ChinaItem Parameter Opmerkingen
Vliegtuigmaat 9 * 1,8 * 2,4 meter lengte, breedte en hoogte
Hoofdrotordiameter 7,7 m koolstofvezelcomposiet
Staartrotor 1,2 m composiet van koolstofvezel
Maximaal startgewicht 700 kg
Leeg gewicht 400 kg
Motor (watergekoelde) viertakt benzinemotor
Uitlaatcapaciteit van de motor 2800 cc
Laadvermogen 200 kg
Windweerstand, niveau zeven of hoger
Brandstof 92 # 95 # benzine-benzinemengeling
Startmodus
Vliegtijd 10 uur
Vluchthoogte 3000 meter
Vluchtregelsysteem
Grondnavigatiesysteem

Onbemand helikopterbesturingssysteem en grondnavigatiesysteem

Prestatie-indicatoren vluchtbesturingssysteem:
 Houding van de hellingshoeknavigatiegids: ≤0,5 ° (statisch) / 1 ° (dynamisch)
 Positienauwkeurigheid: ≤ 0,02 m (horizontaal) / 0,04 m (verticaal)
 Attentie nauwkeurigheid: ≤1 °
 nauwkeurigheid van de koers: ≤5 °
 Positieregeling nauwkeurigheid: ≤0. 2m
 Maximale houding snelheid van de houding hoek: ≥300 ° / S
 Houdingpositioneringsalgoritme: Madgwick-algoritme
 Locatie locatiemethode: RTK GNSS / GNSS + INS 附2